(Sun)day

Ännu en dag följd av regn. Kul, tycker ni inte? Men enligt prognosen ska det bli fint väder i veckan och det tackar vi alla för! På fredag åker jag till några kompisars ö och är där över midsommar och sedan vidare ner mo Blekinge med mamma och systrar, så då hoppas jag på strålande sol och värme!
Idag om en stund kommer då som sagt Farbror + familj och farfar hit. Finns väl inte så mycket att säga om det, blir som det blir, ganska mysigt. Ikväll får jag lägga mig riktigt tidigit, ska nämnligen upp tio över sex imorgon för att gå bort till familjen jag brukar vara barnvakt åt, de behövde hjälp och självklart ställer man upp!
Vi hörs ikväll!


Suddig bild, men iallafall min outfit. Vita jeans-leggins + en lila topp!

Tyck till!
Postat av: maddis

Fint linne lr top eller va det nu är, haha :)

2009-06-14 @ 13:52:04
URL: http://mfn.blogg.se/
Postat av: Melle

Tack för din röst! :)

2009-06-14 @ 15:04:50
URL: http://meellee.blogg.se/

Skriv din åsikt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0