Slappkväll

Ja det är väl vad man kan säga om min kväll. Har kollat på Sjätte Sinnet med pappa och Josefine, en bra film - lite läskig och killen som spelar är ju bedårande gullig! Kvällen min blev inte riktigt som planerat, men man måste väl vara öppen för förändraringar, inte sant?
Imorgon händer det nog inte så mycket, jag SKA verkligen städa, det har jag lovat mig själv och pappas bror med familj + farfar kommer hit för att fira honom lite i efterhand.


En av många bilder från skolavslutningen. Emma, Viveka Jag Olivia.
Nu får ni ha en trevlig kväll kära läsare!
Och under sommaren ska verkligen min blogg bli bättre, för den är verkligen kass just nu - jag vet!

Tyck till!
Postat av: ewelina

sv: jag håller med! :)

2009-06-14 @ 11:48:59
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Skriv din åsikt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0