Nu börjar mitt lov!

Hej Hej Hallå!
Hade tänkt blogga i morse men hann tyvär inte med det. Så det blir förns nu jag skriver. Matteprovet idag kändes som att jag kan få ett ganska bra resultat, gjorde tyvär en slarvig tabbe på sista uppgiften pga en trött hjärna, men utöver det så tror jag inte att jag har så mycket fel. Jag väntar och ser, på måndag får vi tillbaka proven. Och från och med nu så tänker jag ta det väldigt relax, inga läxor och arbeten(nästan). Bara en vecka kvar nu, nästa fredag så är det avslutning men lektionerna fram tills dess är inte så seriösa, de flesta böcker har vi också lämnat in.

Imorgn ska jag till sjukhuset klockan 08:00, ett vanligt diabetes-läkar-besök som diabetiker gör ca var tredjemånad tror jag. Inte så märkvärdigt, synd bara med en sån tidig tid då jag annars har sovmorgon på fredagar.Men jag har ingen matte imorgon så jag slutar redan 13:15! Då ska jag och min vän Olivia kanske ta ochha vårt lilla firande vi har i sluten på årskurser för att fira att vi klarat av terminen! Inte dumt, eller hur?




En superhärlig bild på mig när jag hoppar. Ett tag sen hemma hos Viveka, är den inte riktigt cool?

Tyck till!
Postat av: Agnes ♥

jag hade också matteprov idag men vi får tillbaka dem efter sommarlovet, fast det var bara min grupp som hade. -.-

2009-06-04 @ 22:23:05
URL: http://aagnesb.blogg.se/
Postat av: thaikalle

trevlig och intressant blogg, häng med och titta på mina söta apor eller läs om mina äventyr i Burmas djungel

2009-06-04 @ 23:37:28
URL: http://thaikalle.blogg.se/

Skriv din åsikt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0