en sjuk linda

Hej kära läsare!
Har inte hört av mig under de senaste dagarna och jag är lessen för det, men jag är sjuk. Har feber, hostar som en galning och min näsa har förvandlats till en rinnande kran som inte går att stänga av! Låter kul, visst? Igår så låg jag väl i sängen större delen av dagen och orkade mig upp ett antal gånger. Nu sitter jag här och njuter av vädret på mitt söttm dvs tittar ut genom fönstret. Precis det man vill verkligen när det här vädret är här?
Min systers dagis är stängt idag så jag har sällskap av Alice och Mamma. Just nu är dem och klipper sen och sen är mamma snäll och hyr film åt mig.
Håll utkik efter fler uppdateringar, även om det inte blir många!
Kramen på er.


En sjukling..

Tyck till!

Skriv din åsikt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0