Ännu en regnig dag i vårt land

Regnet öser ner där ute. Själv sitter man och hostar (som vanligt nu eller vadå). Riktigt rktigt trött på att sitta hemma nu själv i ett tyst hus och regnet som låter på fönstret. Men ingen feber idag i alla fall! Alltid nåt att glädja sig över, och det betyder ju att jag är helt klart på bättringsvägen vilket jag också känner eftersom jag nu iallafall orkar sitta upp längre stunder och det betyder ju att jag kan plugga lite mer idag. Och det behövs. Så det får bli så mycket plugg jag orkar idag!
Vad har ni för planer?


Min lillasyster Josefine som står upp och tittar mot kameran, jag som står och glor på nåt i vattnet
och mamma på huk bredvid. Bild från frankrike förra året. Snart dit igen!

Tyck till!

Skriv din åsikt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0